Pojazdy medyczne– serwis i gwarancja

Prawdopodobnie najlepszy serwis w Europie

Urządzenia objęte są aż 24-miesięczną gwarancją na wszystkie podzespoły oraz 12-miesięczną gwarancją na akumulatory. Ich wymiana lub naprawa odbywa się ekspresowo – w systemie door-to-door.



Chcesz skorzystać ze swojej gwarancji?

Użyj wygodnego systemu, dzięki któremu rozwiążemy Twój problem tak szybko, jak tylko się da.
Zgłoś usterkę

Chcesz sprawdzić jej status?

Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się, na jakim etapie obecnie znajduje się Twoje zgłoszenie.
Sprawdź


Centralny serwis


Grupa GP jest certyfikowanym dystrybutorem i serwisem pojazdów marki Techlife, Airwheel, Holding hands w Polsce.

Dokładamy wszelki starań, aby proces reklamacji, wymiany lub zwrotu towaru był jak najwygodniejszy i jak najszybszy dla naszych klientów.
Okres gwarancji na akumulatory litowo-jonowe wynosi 12 miesięcy, na pozostałe podzespoły 24 miesiące od daty zakupu. Naprawy gwarancyjne wykonywane są w czasie nie dłuższym niż 28 dni, licząc od momentu otrzymania produktu.
Urządzenie automatycznie traci gwarancję na układ elektryczny w przypadku stwierdzenia przez serwis nieautoryzowanej ingerencji.
Naprawa gwarancyjna polega na wymianie lub naprawie uszkodzonego elementu.
Elementy uszkodzone podczas niewłaściwego użytkowania urządzenia (nie zgodnego z instrukcją obsługi) nie podlegają gwarancji. Gwarancja nie obejmuje elementów eksploatacyjnych typu:
- klocki oraz bębny hamulcowe;
- dętki;
- opony (za wyjątkiem wady ujawnionej po zakupie oraz uniemożliwiającej normalną eksploatację);
- łożyska układu kierowniczego oraz kół (za wyjątkiem wady ujawnionej do 200 kilometrów po zakupie)
- amortyzatory (za wyjątkiem wady ujawnionej do 200 kilometrów po zakupie oraz uniemożliwiającej normalną eksploatację) Gwarancja nie obejmuje również czynności eksploatacyjnych należących do właściciela, typu:
- czyszczenie oraz smarowanie układu zawieszenia oraz kierowniczego urządzenia;
- regulacja hamulców po wymianie klocków/tarcz hamulcowych oraz po rozbieraniu/modyfikacji zawieszenia czy wymianie opon;


Na czas naprawy Grupa GP SC nie dostarcza urządzenia zastępczego.
Do obowiązków użytkownika należy wyłącznie systematyczne ładowanie akumulatora, kontrolowanie ciśnienia w oponach oraz użytkowanie tylko w odpowiednich warunkach atmosferycznych.


Serwis grawancja techlife



Dostęp do części zamiennych

Dysponujemy szerokim asortymentem podzespołów na miejscu, gwarantując wszystkim naszym klientom bardzo szybką naprawę pojazdu bez długiego czasu oczekiwania jak u konkurencji.

Części do hulajnóg elektrycznych stanowią niezbędnik każdego fana przemieszczającego się właśnie tym środkiem transportu. Musimy zdawać sobie bowiem sprawę, że nawet najsolidniejsza, najtrwalsza i najbardziej dopracowana hulajnoga z czasem po prostu się zużywa.

Kolejne pokonywane kilometry czy jazda po wymagającym terenie. To wszystko wpływa na żywotność poszczególnych części do hulajnogi elektrycznej i powoduje, że co pewien czas należy pomyśleć o ich wymianie.






Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania serwisowe

Nie stronimy od pomocy, odpowiadamy na pytania, doradzamy i staramy się rozwiązywać problemy szybko, konkretnie oraz profesjonalnie.

Serwis grawancja techlife
Serwis grawancja techlife





Najlepsi specjaliści w Polsce z pasją do swojej pracy

Nasza firma zrzesza ludzi, którzy do swojej pracy podchodzą z pasją. Każdy serwisant w wolnym czasie również zajmuje się elektroniką, mechaniką, buduje swoje e-pojazdy oraz majsterkuje.

Dzięki takiemu podejściu do pracy, każdy elektryczny pojazd opuszczający nasz serwis traktowany jest z należytą dokładnością i starannością.